Monday, January 11, 2010

pameran pengantin ke -11

Salam kepada pengunjung bukucinta

saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pelanggan yang hadir pada hari pameran pengantin ke-11 dan yang pasti kepada mereka yang berkunjung ke booth kami..

syukur alhamdulillah berakhir sudah pameran yang lepas seperti yang di rancang.

syukur jugak kerna ini kali ke-dua kami di love d heart wedding planner telah mengikuti pameran pengantin yang di anjurkan oleh Urban Vibe event dan xlupa juga kepada cik hafiz and da frenz kerna byk membantu kami dan memberi peluang kepada kami mengikuti pameran pengantin..

untuk kali kedua pasti dari pihak kami mahukan yang terbaik dari kami dan kami masih dalam proses menambah baik perkhidmatan kami dari pelbagai segi..

untuk tidak menghampakan para pengunjung, kami di dalam proses menambah baik serta dalam proses pembikinan website kami yang baru untuk memudahkan anda mendpat info2 dari kami serta melihat sendiri pakej2,dan koleksi dari love d'heart.

Untuk tahun 2010,kami berazam akan memberikan servis yang terbaik dari pelbagai segi dan dari pihak kami akan mendekati para pelangan dengan lebih rapat

kepada para pengunjung booth kami di Ampang Point anda akan di hubungi oleh pihak kami dalam masa terdekat untuk membincangkan dengan lebih lanjut lagi..

Dari pihak Love D Heart Wedding Planner kami sekali lagi mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang hadir dan kepada crew2 yang byk menghabiskan masa untuk membantu kami..

No comments:

Post a Comment